Wednesday 5 December 2012

Anti-Penuaan [Vivix dan Collagen Powder]

INFO PRODUK : Vivix™


Details : Serving per container 150ml

Kulit sentiasa muda dan remaja sentiasa menjadi dambaan setiap manusia terutama sekali kaum Hawa. Kecantikan dan keremajaan kulit tidak boleh dipisahkan dari kita. Oleh itu, Shaklee telah melakukan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Vivix™ merupakan minuman campuran botani. Ia mengandungi campuran unik botani polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. 


Apakah itu polifenol? Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. Antioksida dalam polifenol dapat mengurangkan risiko penyakit jantung, pembuluh darah dan kanser. 

Polifenol juga berupaya untuk mengurangkan risiko menghidap Alzheimer.Anti penuaan dalam polifenol membantu kita untuk mencegah kulit dari cepat berkedut dan memberikan kita kulit yang REMAJA.







INFO PRODUK : COLLAGEN POWDER





Rata-rata dari kita pasti sedia maklum apa itu kolagen. YA!! kolagen adalah salah satu penyebab kenapa kulit kita sentiasa anjal ( toing2) semasa disentuh. kenapa?kenapa? kerana kolagen merupakan protein utama bagi tisu sokongan dalam badan manusia. Kewujudannya merangkumi 30% daripada keseluruhan protein di dalam badan...hmmm.. sangat woow dan awesome kan ciptaan Tuhan?? Kolagen ni menyokong sebahagian besar sel-sel yang memberikan struktur, kekuatan dan kekenyalan kulit dan tisu badan. INI lah PUNCA kenapa kulit kita ANJAL ye ladies n gentlemen..huuuuuu...

ok. siapa yang sesuai amik kolagen ni? kolagen amat2 lah digalakkan pengambilannya bagi dewasa yang berusia 25 tahun ke atas....di ulangi..ke atas...kenapa? sebab orang dewasa yang berusia 25 tahun ke atas biasanya akan mengalami masalah dengan tisu kolagen. Mungkin hal ini terjadi kerana free radical? dan juga aging. JADi..JADI..JADI...kita patutlah mengamalkan pengambilan kolagen ni sejak dari awal lagi..bak kata orang2 barat "PREVENTION IS BETTER THAN CURE"..oyeah!!



Apa istimewa Shaklee ni?


Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi 4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen, kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah. Kolagen bermolekul sangat ringan Shaklee, kira-kira 1,000 Dalton*, dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Tujuh bahan utamanya termasuk, ekstrak biji benih Camellia japonica, ekstrak Pfaffia, kolagen ikan, ekstrak kerangkerangan, Lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B yang digabungkan untuk meningkatkan keberkesanan kolagen RSS dan menyokong kecantikan anda dari dalam ke luaran.

hmmm...nampak x? semua bahan yang digunakan adalah bahan2 yang selamat dan HALAL. inilah speseeeeel nye Collagen Powder Shaklee ni...

Nak guna macam mana? sooonang ajeeee....Shaklee Collagen Powder ni mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran kita. kalau suka minum air oren kita bancuh dalam air oren. pendek kata ianya mudah larut..hee...dan setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan kita menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. jadi, kita xperlu susah nk bawak kotak2 besar ke hulu ke hilir...bwak sachet2 sudaah...jimat ruang beg...n xperlu risau ter OVER DOSE..




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

SUMBER : Shaklee Malaysia


Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee sila hubungi saya : DAYAH
EMAIL : vovshoppe@gmail.com
SMS : 013-9043935


No comments: