Wednesday 5 December 2012

AntiOxidant [CarotoMax]

INFO PRODUK : CarotoMax


Details : Serving per container 30 capsules


CarotoMax? nama sedap kan? hehe...CarotoMax ni merupakan Vitamin A dari Shaklee. Vitamin A ni tersangat lah penting untuk kesihatan mata. dalam mata kita ni ada satu protein yang dipanggil "rhodopsin". Fungsi "rhodopsin ni adalah untuk menyerap cahaya dalam reseptor retina TETAPI "rhodopsin" memerlukan Vitamin A untuk berfungsi. Contoh paling senang sumber Vitamin A adalah lobak merah dan harus diberi perhatian berapa kerap kita makan carrot tuu? banyak ke? cukup ke? kalau makan mentah2 xpe lagi tapi ni idaaak..carrot tu kita masaak lelama..kita pon xtao berapa je lagi nutrisi yang tinggal dalam tu...oleh sebab itu, kita perlukan vitamin A dari supplemen. 

CarotoMax Shaklee ni merupakan campuran luarbiasa yang menggabungkan alfa-karotena, astaxanthin, beta-karotena, lutein, likopena dan zeaxanthin...uuuuisssssh...nama payoh bebeno..tapi fungsi mereka jitu iaitu untuk memberikan faedah karotenoid yang lengkap kepada kita 


CAROTOMAX menawarkan karotenoid semulajadi yang berasal daripada buah-buahan pokok kelapa sawit dan alga dunaliellasalina untuk:

•    Memelihara kesihatan yang baik. *
•    Membantu mengekalkan tumbesaran, penglihatan dan 
      pertumbuhan tisu. *
•    Membantu dalam memelihara kesihatan kulit dan selaput 
      lendir. *




* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit. 

SUMBER : Shaklee Malaysia


Sebarang pertanyaan mengenai produk Shaklee sila hubungi saya : DAYAH
EMAIL : vovshoppe@gmail.com
SMS : 013-9043935


No comments: