Wednesday 5 December 2012

Senarai Produk Shaklee



Tuesday, Dec 2012, 4                                            Dayah (v0vshoppe@blogspot.com)  


SENARAI PRODUK Shaklee

Mengalami masalah kesihatan atau ingin menjaga kesihatan dan kecantikan diri? Anda tertanya-tanya apakah suplemen tambahan TERBAIK yang perlu anda ambil memandangkan lambakan suplemen yang ada di pasaran. Jika anda mencari sesuatu yang selamat, berkesan dan semulajadi maka SHAKLEE boleh menjadi pilihan anda. 

Kenapa Shaklee?

Kerana pengasas Shaklee iaitu Dr Shaklee amat menitikberatkan mengenai penghasilan produk mesra alam dan kesihatan yang baik. Beliau telah mencipta multivitamin pertama di dunia dan pencuci terbaik (Basic H) hasil daripada gabungan ciptaan sains dan alam semulajadi pada tahun 1915 lagi. Shaklee telah menapak di pasaran selama 55 tahun dan dengan prinsip utama nya iaitu “Berikan yang terbaik kepada setiap insan sebagaimana anda ingin diperlakukan oleh mereka” memang menyakinkan kita bahawa produk yang dihasilkan Shaklee selamat dan berkesan. Oleh itu, saya merasakan memilih jenama ini merupakan salah satu langkah yang bijak untuk dijadikan pilihan dalam memastikan kehidupan yang lebih sihat.

Senarai produk di bawah mungkin dapat membantu anda membuat pilihan mengenai produk yang sesuai dengan diri dan keluarga anda. Anda juga boleh menghubungi saya bagi mendapatkan konsultasi tentang set yang paling tepat untuk anda, tips dan cara pengambilan yang betul apabila anda membuat pembelian dari saya sebagai Shaklee Independent Distributor anda. Jika anda ingin membuat pembelian secara walk in di mana-mana cawangan Shaklee, anda boleh menggunakan ID saya 881707.




No comments: